Luisterkind is sinds 2023 in mijn leven. Ik had er al vaker over gehoord en was zeer onder de indruk
van datgene wat het heeft betekent voor mijzelf. Dit wilde ik zelf ook gaan leren en heb dan ook
de opleiding tot Luisterkindwerker gevolgd. Het voelt elke keer als een cadeau om een afstemming
te mogen maken.
Op zielsniveau maak ik contact en ga op die manier met jou of jouw kind zuiver en liefdevol in
gesprek. Ook kan het betekenen dat je graag een afstemming wenst voor iemand die zich niet
meer kan uiten door dementie of een overleden dierbare.
We kunnen allemaal wel eens een steuntje in de rug gebruiken, het leven daagt ons soms
behoorlijk uit. Qua werkomstandigheden, gezinssituatie en/of levensvragen. In mijn werk als
(Reiki) therapeut kom ik dit ook dagelijks tegen. Je kunt contact met mij opnemen en na het
versturen van aanvullende info, maak ik de afstemming en stuur deze digitaal aan je toe. Het fijne
hieraan is, dat we niet een specifieke dag hoeven af te spreken en je geen (mogelijke) hinder
ondervindt van de dagelijkse bezigheden.
Van hart tot hart en van ziel tot ziel ga ik in gesprek. De afstemming kun je zo vaak als je wilt nog
eens doorlezen nadat je hem hebt ontvangen. Er kunnen verrassende en/of nieuwe dingen in
staan, soms ook ietwat confronterend. Alles om jou of voor degene die de afstemming krijgt, de
handvatten te geven om om te gaan met het leven. Het enige wat ik doe, is luisteren naar wat er
gezegd mag worden en schrijf dit vervolgens in een mooi document. Mag ik jouw luisterend oor
zijn?